Violetaa Kızlar sanırım olmadı bu ay :( ne bilim ümitsizliğe kapıldım . Allahtan ümit kesilmez tabi adet olana kadar ama yarın 11 günüm . Normal kaset testle yaptım 😰
Zeyna27 mandalina-12 ortalama diyorlar ben hep 10. Günde negatif görüyordum 3 kez iğne olmuştum son tedavimde iğnesiz oldu 17 mm yumurtam kendiliğinden çatladı ve kızım şimdi 14 aylık
Violetaa 1 saat önde yaptım kaset testi . 10 gün bugün . Bilmiyorum bakalım yedek aldım . Yarın tekrar yapacağım .. sabah ilk idrarla
Violetaa @mandalina-12 doktor bana 15-17 günlerde test yap dedi ben 10 günde üstelik kaset test 🤪 pazartesi erken gebelik testi yapıcam