Merhaba, benimde rahmim kalp şeklinde imiş yeni öğrendim 5 haftalık gebeyim henüz. Doktor kalp şeklinde rahmin sorun olmadığını ancak kesemin biraz aşağıda olması sebebiyle bi süre yatmam gerektiğini söyledi, yukarılara çıkacaktır korkma dedi, inşallah öyle olur. Herkes sağlıkla bebişlerini kucağına alsın inşallah 🙏🏻