Bebeginizin kesesini ilk ne zaman gordunuz? Kalp atısını ne zaman duydunuz? (Hafta olarak)
Rgmss 5+2 de gördük keseyi haftayada bebek ve kalp atışı için gideceğiz inşallah
Rgmss işk bebeğümde 5+2 kesede görmüştüm kalp atısı nı ise 6+1 de duymustum ben
Rgmss 6+1 de keseyı gördüm kalp atısı ıcın 10 gun sonraya cagırdı
Rgmss 5+2 vajinal ultr. İle kese 8+4 bebek ve kalp 🤗
5+5 gunluguz keseyi gorduk bugun kalp atisi ve bebegi gormek icin 10 gun sonrasina cagirdi🥰