Merhaba kızlar lütfen benzer olay yaşayanlar dönebilir mi 40. Haftamdayim perşembe doktor kontrolüne gittim ve doktorum cumartesi acilden giriş yap uygun gorurlerse yatış verirler günün geldi dedi cumartesi acilden giriş yaptık muayene oldum 3 cm acikligim var ama sancım suyum kanamam hiçbir belirti yok doğum için ama yatış verelim suni sancı verelim dediler dogumumu yaptıracak ebeler yeni ebe olmuşlardi pek birşey anlamıyorlar di guvenemedigim için yatisi kabul etmedim kağıt imzalattilar bebeğime herhangi birşey olursa kendi isteğimle yatisi reddettim diye şimdi başka hastaneye gidip sezeryan istemeyi düşünüyorum bu tarz şeyler yasanlar lütfen yorum yapabilirmi