Kızlar 32+1 böbrek ağrısının tetiklemesi ile 60-80 nts sancılarım vardı
Devam eden haftalarda da çıktı
Enfeksiyon yoğun ishal ve sancıdan dün yatışım yapıldı sancılar çok daha çılgındı daha önce nidicard kullanıyordum onu bıraktırdılar açılman olursa doğuma alacağız diye yanımda hurma ahududu yaprağı çayı var fırsat oldukça hareket etmeye çalışıyorum ama ishal kaynaklı ağrılar henüz geçmedi bıçak saplanmış gibi oluyor bir iki güne onu da arttırmak istiyorum temizlik yapma şansım yok hastanede olduğum için refakatçi de yok eşim yakınlarda sadece ziyarete gelebiliyor şehir hastanesi olduğundan
Şimdi soru şu benim de sancım vardı hiç açılmam yoktu şunu yaptım oldu ve doğumum rahat geçti diyen var mı