Sevgili anneler
İlk gebeligim 4 ay önce 39 haftalikken karnimda ölü doğum olarak gerceklestirdim ve sonrasında bende kan pıhtılaşması görüldü
Şu an betam 147 çıktı ve tekrar gebeyim Rabbim herkese evladını hayırlı vede sağlıklı kucağına almayı nasip etsin sormak istedigim kan pıhtılaşması yasayanlar varmı ve igneye kaçıncı haftafa başladınız şimdiden teşekkürler🥰