Üzmek istemem ama gece 3 te uyanan bebemi yeni uyuttum, randevu alcam diye ben uyuyamadım. 2 buçuk aylık şu an. 7/24 memede, yani aç değil. Gazını çıkarttım. Altı temiz. Kakasını yaptı, o da rahatsız ediyor olamaz. Oynaşmak için uyandı o saatte 😅 agu gugu yapıp durduk tek gözüm kapalı.
Gündüz zaten uyumuyor. Evi 💩 götürüyor. Çarşamba misafir gelecek, şimdiden stresi sardı.
Ama herkes aynı şekilde geçecek diyor. Geçmeyeceğini kabullenerek hayatıma devam ediyorum. Bundan sonra bi kaç yıl böyle uykusuz kalcam diyorum kendime 🤣