Emel-34 Merhaba 38. Haftadayım bebeğim dönmedi makat geliş pozisyonunda doktorum kilo alacağı için dönme ihtimali yok dedi çarşamba günü sezeryan olacağım. Bu durumdayken bebeği dönen var mı, beklemeli miyim ?
Minnakkurabiyeveannesi27 Emel-34 Bu haftaya kadar donmediyse biraz zor kuzum doktorun haklı dahada kilo alacağı için dönmesi imkansız gibi birşey ama yine de Allah bilir son güne kadar bekle
Gokyuzumavi Emel-34 youtubeda yapılan dönmesi için hareketler görmüştüm acaba onları yapsak dönmez mi yine de benimde aynı şekilde makat geliş 38. Haftadayım 😕
Mlsfcr Emel-34 37+1 deyim bende geçen en son Çarşamba günü gittim hala dönmemişti bu hafta yine gideceğim dönmezse 10 ekime gün verdi doktor ilk gebeliğim hakkımızda hayırlısı olsun bebeğinizin cinsiyeti kilosu nedir acaba
Ela_nur19 Minnakkurabiyeveannesi27 gebeliğin 40. Haftasındayım bebegimin başı olması gerektiği gibi bu satten sonra makat gelişli olur mu peki
Emel-34 Gokyuzumavi Bende birkaç video izledim fakat 30 ve 32. Haftalarda deneyin deniyordu 38. Hafta biraz geç sanırım. Çok tereddüt içindeyim çarşamba günü sezeryan olsam mı yoksa beklesem mi 😔
Gokyuzumavi Emel-34 bana henüz doktorum sezaryen vs demedi o yüzden bilemedim hakkımızda hayırlısı olsun inşaALLAH 🤲🏻
kayra21 30 da makat 32+3 de baş gelişti 2 gün sonra düzenli kasılmalarım oldu kontrole gittim 32+5 de tekrar makat geliş olmuş (dönerken beni rahatsız etmiş) 34+5 de baş gelişti. Sonrasında döner mi dönmez mi bilmiyorum 🤷♀️. Doktorum bile bu kız niye sürekli dönüyor anlamıyorum dedi😂