elifsenol21 Kızlar 5 haftalık hamileyim bogaz ağrım var ve sol tarafımdaki bademcik şişmiş yutkunamiyorum ilaç kullanamıyorum bitkisel tedavilere açığım aktara gittim poşet çay verdi içinde adaçayı kekik hatmi çiçeği nane var bir zararı olur mu
Minnakkurabiyeveannesi27 elifsenol21 Hayır kesinlikle kullanmayın ada çayı direk düşüğe sebep olabilecek bir bitki Onun yerine 2 fincanı geçmemek kaydı ile meyveli ballı ıhlamur tüketin(limon elma mandalina dilimleri ile kaynatın) Onun dışında ballı süt Ve kuru sarımsak antibiyotik etkisi var onu tüketin Hatta sarımsak bal limon kürü yapıp onu tüketin günde bir kaşık 3-4 diş sarımsak uzerini geçecek kadar bal ve yarım limon suyu sıkın birgün bekletip bu şekilde günde bir kaşık tüketin