Deletedmom344 ebrukc Dün gece kan geldi kuzum hemen acile falan gittik sabahta Şükrü beye gittik bebek ve kese duruyor ama risk var dedi ilaç ve iğne yazdı işte bir de bol bol istirahat edeceksin dedi.