000 benim önlüğüm tek kullanımlık paketten cıkmıştı bez değildi böyle kumaşı naylonumsu bişeydi mavi renk ama iç belli etmiyordu icinizde hicbirsey olmuyor herşeyi cıkarıyorsunuz benim üstümü beyaz çarşaf gibi bişeyle örtmüşlerdi doğumum ağustos tarihiydi hava sıcaktı o yüzden hiç üşümedim hatta ameliyathane serin serin cıkasım gelmemişti😀😀