palperol Salı gunu sezaryenım var , sezaryen oncesı neler oluyor ya Nstye felan gene baglanıyormuyuz onu merak ettım. Endıseler yerını aldı vakitlerin artık.. sımdı hareketlı ama dogumda bısey olursa felan hareketsızse dıye cok korkuyorum. Oncesınde bebege bakıyolarmı
Selnsn palperol nstye bağlıyolar damar yolu açıyolar serum takıyolar sonra ameliyathane yolu gözüküyo
Minnakkurabiyeveannesi27 palperol Ben acil sezeryana alınmıştır nst ye baglanmadim kuzum ama öncesinde ultrason kontrolü yaptı doktorum kokrma merak etme busadece annelik duygusu sağlıkla bebeğini kucağına alacaksın
HilalYlmz palperol hiç korkulacak birşey yok canısı o an sadece bebeğine kavuşacağını düşün 🌸 Üstünü değiştirip damar yolu açılıyor sonra bekliyorsun ameliyathaneye götürüyorlar zaten içerisi öyle bi atmosfer ki herkes senin o tedirginliğini biliyor ya elinden gelenin fazlasını yapıyorlar seni rahatlatmak için spinal dedikleri şey sıfır acı hiç anlamayacaksın bile sonra bi sıcaklık hissediyorsun sonra koparsalar duymazsın 😂 sondayı o zaman takıyorlar hissetmiyorsun bile 10 dk içinde bir bakmışsın bebeğini gösteriyorlar sana öyle güzel kokuyor ki böyle sıcacık 🥰🥰 sonra bebeği alıyorlar silip giydiriyorlar ayak izi vs senin dikişlerin oluyo yarım saat kadar sürüyor sonra hop odaya sonra meleğini getiriyorlar yanına ♥️♥️♥️
palperol Gamze_cnky vala bende korkmuyodumda ,endişeleniyorum 🥲 kesın uyuyamam zaten kac gundur heycandan erken kalkıyorum gun ıcındede uyuyamıyorum🥲😅
Gamze_cnky HilalYlmz Bazıları öldüm , ölmek üzereydim diyor. Korkuyorum. Karına bastıma , dayanılmaz dikiş acıları , vs böyle mi cidden yaa🙁
palperol HilalYlmz Ay hadi inşallah bakalım ,bebeğimizi de biz hiç görmedik suratı kendisi tamamen süpriz olcak😅🥲
Ebru_ozdemr24 HilalYlmz o kadar guzel anlattınız ki şimdi olasım geldi 🤣💓 peki ne zaman ayağa kaldırıyorlar ne zaman yemek vs yiyoruz sondayı yürümeye kalkıncamı çıkarıyorlar
HilalYlmz Gamze_cnky hayıır öyle birşey yok sadece sana diyorlar ki şuan hafif baskı hissedebilirsin miden bulanabilir diye söylüyorlar zaten öyle inanılmaz bir ağrı acı yok dikişlerde tabi ağrı oluyor zaten sürekli Ağrı kesici serum takıyorlar ama ayağa kalkıp yürüdükçe hafifliyor ağrılar acılar geçiyor
Daisy0000 Gamze_cnky Şimdi ‘yok canım çok kolay geciyor’ demek isterdim ama malesef ilk 3 gün oldukça zor geçiyor. Benim karnıma 5 kez bastırıldı,feci bir acıydı anlatılmaz yaşanır 😅 Ama o an kanama çıktığı için sanırım sonrasında bir rahatlama geliyordu
Pempecikk Gamze_cnky Ben sabaha kadar normal dogum sancisi cektim sabah cati muayenesi yaptilar o cok zordu. Sabah da bebek gelmeyince suni sanci verdiler onuda bebegin kalbi kaldirmadi. Sonra sezeryana hazirladilar keske ilk sezeryana alinsaymisim direk. Ameliyat baslamadan belden igne yapiyolar ellerimi biri tutmustu kötü hissedersen benden güc al dedi. Ameliyat suresince de benimle sohbet etti. Odama gelene kadar gayet kolaydi. Benim sezeryan sonrasi kotuydu ya surekli 4 saate bi agri kesici yaptilar fena bi agri vardi ama dikislerimde degil omzumda kimildatamiyodum 2. Gun gecti sükür
Gamze_cnky HilalYlmz İnşallah dediğiniz gibi olur da geçer gider. Herkesin hikayesi farklı sanırım , inşallah güzel bi hikayem olur 🥹
elffcosr Daisy0000 Kanamanız başlamadığı için mi 5 kere bastırıldı acaba 🙄 Benim ilk sezaryende öyle bastırma olmadı da ikinciyi olucam 15 gün sonra, her okuduğum doğumda bu bastırma olayını görüyorum neden yapılıyor artık acaba 🤷🏻♀️
HilalYlmz Ebru_ozdemr24 doğumdan 4-5 saat sonra yemek veriyorlar bence en zor kısmı o susuzluk 😏😀 sondayı çıkarırken hala uyuşuk oluyor hiç hissetmiyorsun çıktığını sonra ayağa kaldırıyorlar tek kural yere bakmamak kalkarken oda başın dönmesin diye direk karşıya bak ilk ayağa kalkmak evet biraz zorlu oluyor ama adım attıkça açılıyorsun ne kadar yürürsen o kadar çabuk toparlanırsın ve gazını o kadar çabuk çıkarırsın pırt yapmadan salmıyorlar çünkü 😂 pırt çok önemli onun içinde ben kayısı kompostosu yapmıştım yanımda hem süt için hem bağırsaklarım için faydasını gördüm 🥰
Gamze_cnky Pempecikk Anestezi bazılarının omzuna vuruyor evet , aslında ben kendi kendime çektiğim acılara hazır gibiyim , ama biri bir şey yapınca korkuyorum , karına bastırma , iğne gibi başkası acı verince korkuyorum. ☹️sağlıcakla büyütün inşallah 🙏 🌿
Daisy0000 Ebru_ozdemr24 Bazılarına 1-2 kez yapmışlar .İstemezsek yapmazlar gibi bir düşünceye hiç girmeyin, sağlığımız içinse çekeceğiz yapacak bisey yok☹️
palperol Gamze_cnky aynen onu da duydum da kanaması az olan ıcın gecerlı galıba inşallah sıkıntısız geçer ya 🫠🫠🫠 sonrası ıcın de kayısı suyu, nescafe ,kefir , kayısı üzümlü şerbet felan hazırladık