kelebekucusu Sibel24 Vesile-nur Canseel13 36+6da lekelenme seklinde kanamam oldu 37+1de duzenli sanci çıktı ama doktor açıklığa bakmadi gelmesini bekliyoruz bu gidişle gelecek gibi değil. Özellikle artık mide yanmasından kusmaktan yoruldum 🥲
Canseel13 kelebekucusu benimde aynı mide yanması mahvediyor açıklık var sancı çıkmadı bugün eve git dedi
Serena kelebekucusu benım ilk bebegimde 40 haftaya kadar bekledim gelmedi sıfır belirti sezeryan oldum. Bu sefer normal dusunuyorum gene gelmiycek diye endıse duyuyorum
Hvnr_kmrr26 kelebekucusu bana soğuk süt ve soda iyi geliyor ilaç kullanmadan bu şekilde halletmeye çalışıyorum
svgkrtozdmr kelebekucusu benimde mide ve cogunluk bogaz(yemek borusu) yanmam var. Ilik süt iciyorum o cok iyi geliyo bo de elma, baden bunlari tuketmekte cok iyi geliyo deneyebilirsin
kelebekucusu Serena hiçbir belirti olmayınca direkt sezaryen mi oluyor suni ile baslatamiyorlar mi acaba benim de ilk gebeliğim bilmiyorum da
Hvnr_kmrr26 Bende 38+3 ve doğsun istiyorum diyorum ama beni kimse anlamıyor kızlar daha dursun dursun ne kadar dursa o kadar iyi diyolar ama ben mide yanması ve rahat uyuyamamaktan çok rahatsızım
Okamas61 Hvnr_kmrr26 alin bendende o kadar ikinci gebeligim ilki sezsryan sezaryan icin gun alicaktim.doktorum izine ayrilmis gelmesini bekliyorum haftaya sali gunu gelcek zaten o zamn da 37+1 oluruz 38de alirim demisdi kendi doktrum 15.20 ekim arasi baska bir doktora gorundum kendi doktrm olmadigi icin kontrol amacli oda 23 ekimde aliriz diyo ileri attikca atiyolar bende aynisini diyorum bizimkilerde ayni dursun ne kadar durursa iyi diye ama neyse diyelim herseyine raziyim yeterki hayrlisiyla o saglikli gelsin 🙏🤲
kelebekucusu Hvnr_kmrr26 ben de aynı sekildeyim surekli kusuyorum mide yanmasindan dogsun diye ağlıyorum artik ama sonra bebegim icin sucluluk duyuyorum
kelebekucusu Hvnr_kmrr26 Canseel13 svgkrtozdmr Süt soda elma badem yogurt ayran hepsini denedim aksine daha çok yaktılar rennie hiçbir işe yaramadı gaviscon kullaniyorum birazcik bi iki saat rahatlatiyordu bi haftadir o da etki etmiyor. Dün gece defalarca kustum midemdeki asidi cikartip ilaci ictim ama sabaha kadar döndüm durdum asla uyuyamadim yanmadan
Merve2016 İlk kızım 37+2 de doğdu, oğlum 42 de suni sancıyla doğdu, şuan 36 haftalık oldum bekliyorum bakalım bu ne zaman gelecek
Birdeanne Merve2016 merhaba ikinci doğum nasıldı ilkine göre kolaylık ve doğurma süresi açısından bir de kaç kilo doğdu? Yardımcı olursanız sevinirim 🌸
kelebekucusu Merve2016 inşallah vaktinde sağlıkla gelsinler ama 42yi beklemeye tahammülüm yok. Doktorum da 41i gecmesini istemeyiz dedi.
Hvnr_kmrr26 Okamas61 benim birde ilk bebek onun verdiği bı korku endişe de var bakalım hayırlısı hepimiz için