Freyan çatı muayane gibi olmadı aslinda, ben WC gittiğimde garip bir açıklık hissi hissettim onun üzerine söyledim kontrolde. Baktı ama öyle çatı muayenesi gibi elini pek sokmadi o yüzden acı hissetmedim. Ben de çatı muayenesi nasıl olacak merak ediyorum. Şuan 1 cmlik açılma var ama nst de sancı durumu normal, bebeğin suyu iyi dedi. O yuzden korkmamam gerektiğini söyledi. Sadece artık her hafta kontrole gideceğim o kadar