Ben geçen yıl bebeğimde trizomi 13 sendromu çıktı ve 18+5 de suni sancı ile doğum yaptım ama Allah sabrını veriyor hayırlısı böyle diye düşün çok çok zor biliyorum ama bu da bizlerin sınavı mesela ben şuan ikizlerime hamileyim Allah sabrının karşılığını veriyor inşallah yeniden olur sağlıkla kucağına alırsın ❤️