Prensannesi12 Kizlarmerhaba ben 5 haftalik hamileyim daha doktora gitmedim ama hiç belirtim yok gecikme disinda sizde durumlar nasil
gzdehlal-36 Prensannesi12 ben bel ağrısı ve gaz sancısı dışında hiçbir belirtim şikayetim olmadı onlarda her zaman olmuyordu bulantı falan hiç yaşamadım herkes de olacak diye bir şey yok 😊
mervemurat16 Prensannesi12 bende 7.ci haftaya kadar belirti hiç yoktu sonra kusma başladı aşerme hiç olmadı 22+2 yim hala aşermem yok 😁ama bazı gebelerde hiç kusma olmuyor
gzdehlal-36 Prensannesi12 bugün kontrolüm vardı tam net değil dedi doktorumuz ama erkek gibi gördü şimdilik 😊