Ilosunuz1 37+3 te kızım 2590 gram doğdu 5 gün önce kilo alımını az buldu doktor 5 gün sonra bakalım dedi bekledim kilo alımı azdı alalım dedi açıklığım 1 cm di yaparsın dedi ama istemedim sezaryan ile doğumum oldu kızım çok sağlıklıydı hemen emdi de, şuan bütün bebeklerde nerdeyse böyle gerilik çıkıyor ama sağlıkla doğuyolar endişe etmeyin dışaarıda çok güzel büyüyolar