Ben devlet hastanesinde Odyometrist olarak çalışıyorum yani yeni doğan bebeklere işitme testide yapıyorum. Öncelikle devlet özel fark etmez tekrar para için çağırmaz özel hastane, kaldı ki tekrarı ücretsiz yapılır zaten. Bebeğiniz testten kalmıştır ki bu çok olağan bir durum bir çok bebek ikinci veya üçüncü teste geçer.. bunun bir çok sebebi vardır bebeğin kulağında doğum sıvısı kalmıştır, test yapılırken bebek hareket etmiştir cihazlar çok hassas.. İlk testten geçmedi diye bu duymadığı anlamına gelmez ama takibi yapılır