Hatisss Anne karnı aşağı indikten ne kadar süre sonra doğum oluyor ? Aşağı inmesi hemen mi oluyor yoksa bi kaç gün yavaş yavaş mı düşüyor?
imrnx Hatisss benimki 38. Haftada indi galiba yani eskisine göre daha aşağıda şuan 39. Haftadayım hala tık yok
hunilimom Hatisss karnin inmesi demek bebek başı kanala inmiş demek bundan sonrası bebeğe kalmış ne zaman isterse o zmaan gelir benim iki çocuğum da inmedi göbeğim
Hatisss imrnx bende 36. Haftamdayım da 38 de falan doğsa güzel olurdu 😂 Akrep burcu olmasını pek istemiyorum ama karnım yukarda 😂 daha inecek de zaman geçecek de
imrnx Hatisss 😁😁hayırlısı olsun. Bende adını eylül koydum da eylül bitmeden doğsa iyiydi😁 7 günümüz daha var😁
Hatisss Youngmotherr başı aşağıda olması değil karnımız dik dolu gibi oluyor ya doğuma yakın karnın üst kısmı yumuşuyormuş bebek aşağı sarkıyormuş karnın aşağı düşüyomuş
Hatisss hunilimom bebeğim dönmüş ama karnım hala dimdik 😂 süreci merak ettim ne hızda oluyor diye ama bebişin keyfine göre o zmn 😂😂