Selam herkese.. Perşembe günü kontrolüm vardı, çatı muayenesi yapacağını söylemişti doktorum ama muayeneye girdiğimde bebeğin suyunun yok denecek kadar az olduğunu,sezaryene alinmam gerektiğini ve birtakım testler yapmamız gerektigini söyledi. Prosedürü geçiyorum ve ertesi güne geliyorum 🤭 Ertesi sabah yatisim yapıldı ve öğlen 12.58 de minnakimi kucağıma aldım. Aslında hep bu haftaya kadar normal doğum olsun şeklinde ilerleyen ben,mecburi sezaryeni kabul ettim sırf bebeğime kavuşmak için,riski durum olabilecegini de göz önünde bulundurarak..
Hayatında hiç ameliyat olmamış biri olarak, ameliyathaneye götürülürken titremeye başlamıştım aslında..Sonra anestezi uzmanları geldi,spinal anestezi oldum ve başladık..Uyusmadan yaklaşık 8 dk sonra kızım kucağımdaydı🥰 O anın essizligi hâlâ gözümün önünde,çok çok güzel bir andı. Rabbim yaşamayı her isteyene nasip etsin 🌺 Benim için işin en zor kısmı şuan çünkü hem ağrım çok fazla hem de dün sabah 7 den beri hiç uyuyamadım..Kızım yanımda,melekler gibi uyuyor. Gece çok huysuzlandigi için uykular haram oldu ama olsun, önemli olan yanımda uyanması,bizim tek vücutken şuan ayrı iki birey olarak birbirimize sarilmamiz bence 🤗 Sorularınız varsa sorabilirsiniz. Herkese sağlıklı, hayırlı doğumlar dilerim 💞