Mehtapp_288 Kızlar adet gecikmesi yaşayıp testleri negatif çıkan ama sonra gebe olduğunu öğrenen var mı aranizda
Muru Mehtapp_288 ben 😂 ama ben polikistiğim ve emziriyordum hiççç anlamadım. Olcam olcam diye. Şubat sonunda test yaptım negatifti Mart başında pozitifti hemen Dr’a gittim 🙈
Bgm_i Mehtapp_288 ben 🙏 geç döllenme oldu. Adetten 8 gün sonra 67 betayla öğrendim. Yarın 40. Haftaya giriyoruz Rabbimin izniyle 🌺🤲 bu arada pcosluyum hiç düzenli adet görmedim
babylook Mehtapp_288 kırk gün adet olmamıştım test yapıyordum çıkmıyordu sonra adet oldum 6 gün sürdü ama hamileymişim o yüzden geç ögrendim
Muru Mehtapp_288 ne kadar geciktiniz bilmiyorum ama normalde bu kadar gecikmiyorsanız normalde biz diğer kadınalara göre Farklı tarihlerde yumurtladığımız için bence 1hafta sonra yine test yapın 🙏
babylook Mehtapp_288 evet 6 gün sürdü bu yüzden geç ögrendim eger şüphen varsa adet söktürücü vs kullanma bazen geç döllenme oluyormuş😊
Mehtapp_288 Bgm_i Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin benim de yarın 8.gun gecikmemin pazartesi kan vereceğim varsa çıkar değil mi
sdkshn Bgm_i Ben de hiç düzenli adet görmüyorum hem pıhtılaşma hastasıyım hem de pcos var asla ne zaman test yapmam gerektiğini bilmiyorum kasık ağrılarım var aşırı çok yumurtlama testi yapıyorum silik çıkıyor regl de olmuyorum ama kan veriyorum negatif 🥺
crnkrts Mehtapp_288 ben adet gecikmemin 10. Günü öğrendim hamile olduğumu beta 71 ile. O güne kadar 4 kere test yaptım negatifti. Şimdi 16+0 dayız çok şükür🙏🏻🙏🏻🙏🏻
zeyshnn Adet düzensizliği ve kist genelde oluyordu, yine kist var sanarak doktora gitmeyi düşündüm. Bebeğimi 6 haftalıkken öğrendim 🤷♀️
Mehtapp_288 zeyshnn Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 2 defa kan testi yapıldı negatif bende ne yapacağımı şaşırdım söktürücü verdi ama kullanıp kullanmamakta kararsizim
Tazeanne68 Mehtapp_288 duphaston diye Bi ilaç veriyorlardı sanırım o gebelik varsa tutunmaya yardımcı yoksa adet sokturuyormus onu Bi danış istersen doktoruna