Herkese iyi akşamlar öncelikle. Hamileliğimin 32. Haftasındayım herşey yolundaydı hiç bi sıkıntı yoktu çok şükür ta ki bu haftaya kadar. Çalışabilir raporu almak için kontrole gittim ve doktor bana plasenta aşağıda tam kapatmıyor ama rahim ağzına çok yakın bu normal doğumda sıkıntı çıkarabilir dedi şok oldum resmen çünkü bu zamana kadar 4 doktora göründüm hiç birisi de böyle bişeyden bahsetmedi bana buradaki konuları okuduğumda çoğu kişinin erken gebelik haftalarında ya da detaylı ultrasonda öğrendiğini okudum ama ben 32. Haftaya kadar böyle bi riskten habersiz bir şekilde yaşadım dinlenmek istirahat etmek iyi geliyormuş yukarıya çıkabiliyormuş haberim olsa rapor alacaktım ya da farklı tedbirler alacaktım belki düzelecekti sürekli bunu düşünüyorum 😢 36 ya da 37. Haftada vajinal ultrasonla bakılacak hala aynıysa sezaryen ile doğum olacak sezaryen olması çok düşündürmüyor ama internette okuduklarım 😢rahim bile alınabiliyormuş ben daha 30 yaşındayım ve ilk gebeliğim okumak zehir etmek istemiyorum kendime ama bunları düşünmekten de kendimi alamıyorum. Lütfen benim gibi olan anneler yorum yapabilir mi doğumunuz nasıl oldu kanamanız oldu mu sonraki süreç nasıldı paylaşırsanız sevinirim 🌸💐