Yyysssnn Kızlar 22 haftalık olduk bugün hareketlerini bazı günler çok az bazı günler çok bazı günler hiç hissetmiyorum 2-3 gündür bi kac kez anca hissettim sıkıntı yoktur demi sizin de öyle mi oluyo
Bedisperk Yyysssnn çok normal biz annelik içgüdüsü ile korkuyoruz ama karnımızda taşıdığımızda bir insan neticede hergünü bir olmuyor. Bende 28 haftalık hamileyim bazen artık biraz dur oğlum diyorum☺️Bazen de günde birkaç kez ancak hareket hissediyorum
Yyysssnn Fetal dopler var evde onla bakmak istiyom ama sık sık bakınca da zararı olacak diye bakamıyorum da 2-3 gündür böyle gün içinde 1 kere falan hissediyom