zeynep50_ yine genele bakılınca fiyatlar orda cok daha iyi normal doğumu bin tl duyunca zaten çok şaşırdım aynı şekilde sezeryanda çoğu yere göre daha uygun. QNormal doğum için Kızıltepe devlet hastanesi annebebek dostu unvanı almış dogumhanede herkese ait ayrı bir oda var lavabo banyosu var bir refakatçin oluyor yanında sancıni orda cekiyon doğum her şey orda oluyor doğumdan sonrada bebeğinle bir süre orda kaliyon ebeler emzirme danışmanlığı yapıyormuş. Yani son zamanlarda orda doğum yapanlardan baya iyi dönüşler duydum sadece servisteki odaları pek iyi değil. Normal doğum için düşünülebilir.