BeatifulAngel Merhabalar değerli anneler. 5 aylık bebeğim var sürekli bağırıyor. Diş çıkarıyor. Başkka hastalığı yok. Ama bu kadar bağırması normalmi? Acaba norojiye mi götürsem ?
Egemendoruk BeatifulAngel normal evet dis bu bizde agridigi zaman ne hale giriyoruz oda ufacik bi can, benimde oglum 5 aylikken cikardi cok cektik baya eziyetliydi