Arkadaşlar merhaba öncelikle Adana da ikamet ediyorum gebelik öncesi muayene için doktoruma gittim benden tahlil istedi sağlık ocağı yapar dedi klinik olduğu için yapamıyorlar bende sağlık ocağına gittim kendi aile hekimim yoktu yerine bakan doktor ile görüştüm oda bana bu tahlilleri yapmıyoruz dedi bende doktorum sağlık ocağında yapıldığını söylemesiti dedim kalktı bana desi ki kliniğe o kadar veriyorsunuz tahlilleri de yapsınlar bir zahmet dedi siz hangi tahlilleri yapıyorsunuz dedim ben burda sana kan sayımı açlık şekerin idrar tahlilini yaparım dedi ee bunlar benim ne işime yarayacak ki yani idrarı da evden götürmem gerekiyormuş sizin orda gebelik öncesi doktorunuz tahlil yapmıyormu rubela IgM igg falan