trkgzmakgzl 12+3 haftalığız. Doktorumuz şimdilik erkek gibi görüyor ama 1 ay sonra net belli olur dedi. Sizce böyle kalır mı değişir mi? Sizlerin nasıl olmuştu kızlar.
Dnmzzeda trkgzmakgzl Canım ne güzel şanslısın ☺️☺️ Biz 14 haftalığız tahmin de etmedi doktorum 16.hafta da bakalım dedi merakla bekliyoruz 👼🏻🩷🩵