Beyz-34 Merhaba, 3 gün önce bebeğin hareketlerini hissediyor gibiydim içimde bir şeyler oynuyor gibiydi çok mutlu oldum hatta ama 2 gündür hissetmiyorum. İlk hamileliğim tam olarak ne zaman hissetmeye başlarım.
gamzecgr Beyz-34 bu haftalarda sürekli hissetmezsiniz zaten merak etmeyin normal bir durum 2 haftaya daha da düzenli olur 💐
Mavimsii_56 Beyz-34 yani sanki böyle karınında hic bisey yok boş gibi mi geliyor sana suan ben öyleym resmen hamile deilim gibi
Premsesko Beyz-34 17+0 ım birkaç gündür karnımda göbeğimin sağ altında pıt pıt birşey vuruyor . Ama 2 gün olmadı ara verdi dün yine oldu. Bakalım bugün olacak mu hep gece aynı saatte oluyor. Acaba bebek hareketi bu mu siz nasıl hissettiniz
A12_S07 Beyz-34 19 haftalık oldum tam hissetmiyorum diyecektim ki az önce saniyeler önce birşey hissettim😂ay çok tuhaftı ama sabahtan başlayan bir alt bölgeye giren sızı var girip geçiyor popoma vuruyor arada sızı normal mi acaba delircem ne iğrenc birsey
Beyz-34 Mavimsii_56 yani karnım öne doğru olmasa ve akşamları ayaklarım şişmese hamileyim demem 😁 İnsan panik oluyor Bi ben mi hissetmiyorum bir şey mi oldu diye
Beyz-34 Premsesko Bende de sol alt kısımda bağırsak hareketi gibi ama olmadığını anlıyorsun. Böyle dediğiniz gibi pıt pıt gibi oluyor içeriden hissediliyor ama elini koyunca bir şey yok
Premsesko Beyz-34 Benimde aynı iç duvara vuruyor sanki. İçten hissediyorum. Genelde sırt üstü yatınca oluyor ve hep aynı yer. Bazı siteler bebek seyirdiği için oluyor demiş
Beyz-34 Premsesko Ben ilk otururken hissetmiştim yediğim ya da içtiğim bir şeye tepki verdi herhalde. Sonra yattığım da da hissettim de 2 gündür tık yok
Beyz-34 A12_S07 ben de çok bilgili değilim ama bebek büyüdüğü için rahimde sızı ağrı olabilir diyorlar. Keşke sürekli hareketini hissetsek 😁 böyle merakta bırakmasa
A12_S07 Beyz-34 Ya ben ilk kez hissettim nerdeyse hep endişe ediyordum randevuma daha var şükür ki bir kıpırtı hissettim tosbikimden🤲 Anne olmak ne zormus
Beyz-34 A12_S07 Benim de daha var doktor 20.haftadan sonra detaylı ultrason dedi iple çekiyorum. Her bir şey olduğunda hastaneye koşasım geliyor eşim benden daha sakin olduğundan bir şey yok normal diyor sakinleştiriyor da zor 😁 etrafında da hamile kimse olmayınca bilgi almak zor
Tinii_minii_mom Bende ilk hareketi tam 17. haftada damar seğirmesi gibi hissettim sonra birkaç gün arayla belki günde bir kere damar atması hissettim. 19+5 haftadayım hala öyle bir hareket göremedim. Belki günde bir defa birkaç saniyelik damar seğirmesi yine. Merak ediyorummm ne zaman gelcek bu hareketler