Damla2727 merhaba kızlar adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım pozitif cıktı 1 gün sonra kan verdim 5.88 cıktı sizce kan değerlerine göre de gebelik varmıdır acaba yardımcı olur musunuz bana☺️
Damla2727 Yazmelegi_ tşk ederim kuzum🤗 evet bugün tekrar verecektim bu sonuc Perşembe gününe ait hastanelerde de gebelik kanı almıyolar sağlık ocaklarında alabilirim sadece hafta sonu oldugu için veremedim tekrar pazartesiyi bekliyorum oran cok düşük geldi bana ve gebelik yoksa boşa umutlanmak istemedim.
Damla2727 Melike_4949 tşk ederim canım daha öncede iki tane düşüğüm oldu değerlerim bir anda düştü bunun da öyle olmasından korkuyorum.😞
Semakutlu40 Damla2727 özel hastaneler alıyor etrafiniz da varsa beklemeyin hiç ama var 5 üzeri gebelik
Damla2727 Yazmelegi_ çok tşk ederim canım inşallah öyle olur rabbim her annenin kucağını doldursun inşallah 🤗