caglayaman korkacak hiçbir şey yok ben ameliyat korkusuyla hamilelik ve emzirme dönemini rezil ettim. O sırt ağrılarıyla 4-5 yıl yaşadım en sonda safra kesesi sarılığı oldum da öyle ameliyat oldum.(neredeyse bir avuç taş vardı ben de) Ameliyat o kadar basit bir operasyonmuş ki sadece iki gününüz çok hafif sıkıntılı geçiyor. Gerisi normal yaşamınıza devam ediyorsunuz. Hamilelik döneminde safra kesenize zararı olacak şeylerden uzak durun, bana yağlı gıdalar sarmalar dolmalar bakliyatlar, ıspanak pırasa lahana gibi gıdalar ve çikolata dokunurdu. İlginçtir yumurta dokunmazdı. Herkesin farklı galiba, size dokunanları yemezseniz zaten rahat geçiyor. Çok geçmiş olsun 💐