Gamzeli55 Bayanlar boğazlarım yanıyor… Grip gibiyimde…. Ne içmem gerekiyor tavsiyeleriniz…. Malum hamile olunca ilaç içilmiyor….
Drnzgn Gamzeli55 bitki çayları da önerilmiyor hamilelikte ağrı kesici olarak sadece parol içe bilirsin demişti bana doktor onun dışında bol meyve çorba bol su başka yapabileceğin hiç birşey yok
Simge_celen_ozyildiz_ Gamzeli55 ağrı durumuma göre günde bir bardak ıhlamır içtim doktorum boğaz spreyi verdi bu şekilde daha kolay atlatmıştım
Gamzecanpolat Gamzeli55 ballı ıhlamur içebilirsin dedi doktorum bende grip geçirdim salgın varmış sıcak duş aldım terlemeye çalıştım