yenibirannis ben de 10 gün oldu sezeryan olalı, 3. gün eve çıktım, o gece bebekle çok ilgilenmek zorunda kalınca zorladım sanırım kendimi morarmalar ve şişlikler oluştu haliyle ağrı da hiç geçmedi, ağrı kesicilerlerle ayakta durdum. Sadece son iki gündür rahatım çok şükür, yine ağrılarım oluyor hareketlerime bağlı olarak, ama ağrı kesici kullanmıyorum artık. Sezeryan gerçekten kolay bişey değilmiş onu anladım.