Bi yandan normal doğum istiyorum sağlık açısından bi yandan da artık çok beklemek istemiyorum bebeğimi kucağıma almak istiyorum ama sezeryandan da korkuyorum şuan 35+4üz normalde 31 ekime kadar yolu var beklemek için ama sezeryanda 15 ekim gibi alır en geç doktor. Bu çelişki beni bitiriyor yaa napsam sizce?