MAMACITA34 Canım eğer kanama herhangi birşey olmadan biranda başladı ise genetik taştı yapmanı tavsiye ederim bende ilk gebeligimde 7-8 . Haftalarda biran kanama ile gittim bana herhangi bir sorun yok yerleşme gibi duruyor dedi progestan felan verdiler daha sonra 9. Haftada kanama tekrar başladı ve bu defa şiddetli oldu dediğin gibi hastaneye gidene kadar düşük yaptım ve banada doktor böyle ihtimaller olabilir bebek sağlıksız olabilir dedi 1 ay sonra tekrar hamile kalabilirsin risk yok dedi ama ben dinlemedin ve genetik test yaptırdım iyi ki de yaptırmışim bende pıhtılaşma çıkti 3 genimde eğer coraspin ve oksapar kullanmazsam isem gebeliklerin de tekrar düşük ile karsilacagimi söyledi doktor çok şükür oğlum şuan 18, aylık ben oğlumda 32. Haftaya kadar coraspin doğum yaptigim güne kadar oksapar kan sulandırıcı iğne kullandım sağlıkla kucağına aldım şuan 30+4gunluk kızıma hamileyim yine coraspin ve oksapar kullanıyorum