Ben çok merak ediyordum benim gibi o hastaneye gidenler için yazmak istedim. Üçüncü sezeryan doğumum. Normalde 13 yada 20 Ekim tarihine sezeryan için gün alacaktım doktorumdan . Ama bebeğim sürpriz yapıp erken gelmek istedi. Adet tarihime göre 36+2 tarihinde akşam saatlerinde sancılandım geçmeyince 12:30 gibi hastaneye gittim Nts de bebeğin kalp ritmi 90 larda seyrettiği için doktorum Özge Özer bekleyip bebeğe riske atmak istemedi acil sezeryana alındım. Gece 2 de girip 3 de çıktım ameliyattan . Benim için zordu . Planlı sezeryan olmadığı için 5-6 saatlerinde yemek yemiştim oyüzden ameliyat esnasında kustum. Doktorum ve ameliyat ekibi çok çok iyiydi rahatlatıcı tavırları vardı ve naziktiler. Çıktıktan sonra her ağrım olduğunu söylediğimde gerekli ağrı kesiciler yapıldı. Hemşireler ,hizmetliler aşırı kibar ve güler yüzlüler. O konuda çok memnun kaldık. Maalesef bebeğim yoğun bakıma alındı. Kendi başına nefes alamıyor sezeryan ve erken doğum olduğu için ciğerlerinde ki suyu atamamış. Dua ederseniz sevinirim . Hastane yada doktor hakkında sorularınız olursa cevaplarım . Ve Özge hanımı şiddetle tavsiye ederim bu zamana kadar tanıdığım en yakın içten samimi doktordu ☺️