busra_ulcay153 Arkadaşlar doktor bana bir cm açılmam olduğunu söyledi sizce doğum yakınmıdır 37 +1 haftalığım
Elifcee25 busra_ulcay153 2 ay 2 cm acilmayla brkledm erkn dogar ddiler oylece kaldi. Erkn dogdu evet ama baska sebeple sezeryan oldm
Ilosunuz1 busra_ulcay153 doktorlar bir degisik bana da erken dogack dediler 30. Haftada ama bebeğim doğmadi pekte inanmayın yada içiniz rahat etmiyicekse başka doktorada gidin