Selam güzel anne adayları 🌸 Bir sorum olacak. Hamileliğiniz boyunca yer yer vesveye kapılıyor musunuz? Ya kötü bir şey olursa ya bebeğime bir şey olursa? gibi. Benim şeker hastalığı olduğundan riskli geçiyor. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim nasipse az kaldı zaten 36 hf başladık. Başlarda kanama vs de yaşadım her iki gebeliğimde zor geçti, geçiyor. Haliyle sanırım vesveler hat safhada. Sizde de oluyor bu tarz şeyler? Belki de hamilelik psikolojisindendir diye sohbet edelim dedim 🌸💖