naneliseker_ Gebeler kullanılır yazıyor. İç çamaşırı veya pede 1 2 damla yeterli yazıyor. Kullanan var mı kızlar? Yorumları okuyunca enfeksiyon,mantar,koku, akinti yi tamamen kesitiği deniliyor.
KuzeyinAnnesi10 naneliseker_ estate markasını kullanıyorum alırken çok dikkat edin her yer orijinal satmıyor ben çok memnunum çok iyi geldi canım doktorum kullanmamı tavsiye etmişti
Pamuk naneliseker_ Ben bu tarz kişilerin çıkardığı ürünleri iyi bulmuyorum. Trendyolda bilindik markalar var onlardan aliyorum ben.
yenidenanne34 naneliseker_ hamile değilim fenomenlerin çıkardığı/sattığı hic bir ürünü almadim almam degil ki hamileyken kullanmak asla. Nacizane tavsiyem sizde kullanmayin
minikcivcivim naneliseker_ evet canım bende kullandım cidden ile yarıyor benim de geçmeyen enfeksiyon + kaşıntı vardı hem doktorumun ilaçlarını kullandım hemde bunu o ay enfeksiyonum sıfırlandı şuan bitti ve yine hafif enfeksiyon çıktı tekrar akıp kullanacağım
Basakhilal naneliseker_ esra ezmecinin hicbir şeyine güvenmem takipci satın alıp ünlü olan bir kadın. Sahte çekilişler yapan biri. Siz de instagramdakilere güvenmeyin
minikcivcivim naneliseker_ yani kesme süresini hatırlamıyorum çok fazla kaşıntım ve yanma vardı ve akıntı dediğim gibi hem ilaç hemde bununla geçti ilaçlarım bitince yağa devam etmiştim baya bir enfeksiyonum çıkmıyordu bir iki damla yeterli geliyor . şuan 31 hafta olduk yine alacağım . doktorum da travazol krem + gyno flor adında vajinal flora düzenleyici vermişti çok şükür bana çok iyi geldi hatta hamile olmayan ve ilaç kullanmadan yağı kullanan yegenim var oda aynı şeyleri söylüyor