Narmin00 doktorum 3 aydan sonra organik boyalar ile boyayabilirsin dedi.bayramdi 12.haftada boyadım şuan 27.haftamdayim toplam 2 kere boyadım.saclarim kızıl.cok akıyor.ilk kızımda da palette,Garnier gibi boyalar ile boyamistim.cok şükür birşey olmadı.tavsiyem organik boya 🥰