Cankuss35 vallahi canım ben de ovulasyon testi kullanıyordum 2 gün koyuluk gördum değerlendirdim ınstagram’dan bir gebenin günlugunden almıştım testleri Ebru hanım’a kalsa yumurtlama olmamış devam et dedi bana sürekli testte. Neyse adetime 7 gün kala ovulasyon testinin renginden şüphelendim sürekli aynı çıkmaya başladı sonra artı med marka test aldım eczaneden çok silik çıktı 2.cizgi ve adetime 7 gün vardı. Silik çıkınca hemen Kan verdim negatif çıktı . Sonra biraz bekledim adetime 1 gün kala prodoctor marka test aldım onda da ikinci çizgiyi gördüm hemen Kan verdim değerim 24 çıktı