Buby Merak ettiğim cinsiyeti bu testle öğrenen doğruluk payı nedir doktorum bana %99 a kadar doğruluk payı olduğunu söyledi yorumlarınızı bekliyorummm
Bebegim3444 Buby ikiz bebeklerim icin erkek denildi o zamana kadar pek göstermiyorlardı ilerleyen günlerde yine bakıldığında dogru çıktı. Ama yanılan yok diye biliyorum kesin sonuc.
Papatya07- Buby bizede test ile kız denildi iki farklı doktorda ultrasonda kız olduğunu söyledi. Değişeceğini sanmıyorum çünkü kromozom olarak inceleniyor
-Simge- Buby evet bu test net sonuc veriyor ve ayrıca 3lü 4lü test yaptırmanıza gerek yok. Ben yaptırdım . Allah’ıma şükür temiz çıktı. 8/9 gün içerisinde sonuc çıkıyor.
Buby Bebegim3444 benim ablamda ikizlerine hamileyken yaptırmıştı 2 sene önce sadece birinin cinsiyeti belliydi diğerinide haftasında öğrendi bu arada ablamın bebişlerde erkek allah yar ve yardımcın olsun sabrın gücün bol olsun 🙏🏼