Aseeeee ben aslında ilçeden geldim ilçedeki özel muayenehaneleri tercih ettim şimdi konyaya taşındık Meram akademide berna akman Tülin yaman denedim en son Nihan tufandan randevu aldım ama iptal ettim memnun kalmadım genel olarak sanırım daha önceki doğumumu Meram akademide yapmış olmam oraya bakış açımı çok etkiledi ve artık medicanaya gitmeye başladım Nil okura gidiyorum o sevecenliği ve samimiyeti gördüğüme inanıyorum bir doktoru gördüğümde kendimi emanet edeceğimi hissetmek istiyordum şuan Nil hanımla iyi ilerliyoruz ve ilk doğumumun negatif geçtiğini korkularımı söyledim hemen not etmiş defterine her randevunda bende hassas davranırım seni not aldım dedi bu bile bana artı bi güvence oldu