[silindi] Kızlar merhaba, aşı takviminde ikinci ay aşısı olarak toplamda 3 aşı görünüyor. Bunların hepsini bir günde mi yapıyorlar yoksa aralarında birkaç gün oluyor mu? ve hepsini sağlık ocağı yapıyor mu?
hunilimom [silindi] ucu aynı anda yapılıyor yanlış olmasın bir kol iki bacak diye hatırlıyorum ateş vs olmadı ama huzursuzluk oluyor
iremebrar-24 Evet 3 ü birden oluyo sağlık ocağında yapılıyor sonrasında bacaklarda şişlik olabiliyor bebek huysuz oluyo benimkide de ateş çıkmadı ama ateşi çıkan da oluyormuş
[silindi] iremebrar-24 hadi ya üçü birden ağır olmaz mı ama? Tek bir bacağa mı yoksa her iki bacağa mı yapılıyor aşılar? Üç tane aşı ya nasıl oluyor
[silindi] hunilimom yaa üçü aynı anda bebişleri çok ağlatır ama yaa🥺🥺birde sağlık ocağı biraz büyük iğne ile yapıyor acaba eczaneden biz küçük iğne alıp götürsek olmaz mı acaba