ressamanne_ Reglim bitti 5. Gün ve 3 gün sonrada ilişki oldu. 15. Günündeyim bugün kasık bel ağrım var adet olacakmışım gibi birde beyaz akıntım anlamadım ayakta zor durdum sabah kızlar
Denizezell ressamanne_ kasık agrim vardi sicak su torbasi koyup durdum kac gun hic hamilelige ihtimal vermemiştim sonra gunum gecti test yaptim hamileyim yani kasık agrim belirtiymis:)
ressamanne_ Zeyna27 psikolojik bel ağrısı olurmu ya ilk kez oluyor zaten 2 aydır deniyoruz böyle olmuyordu 😳
Zeyna27 ressamanne_ canım daha adetin 15. Gündeymişsin çok erken şu dönem yumurtlamanın yüksek olduğu dönemler bence yani kasık ağrısı vs hamilelik belirtisi için adete yakın olman gerekiyor ki şüphelenesin daha 12 gün varmış
Zeyna27 ressamanne_ ayrıcı psikolojik hamilelik bile oluyor bazen çok kafaya takmak psikolojik belirti yaşanana sebep olabiliyor
ressamanne_ Zeyna27 ilk kez yumurtlamayı böyle bel kasık ağrısıyla yaşıyorum farklı geldi tabiki durum böyle olunca ☺️
ressamanne_ Zeyna27 yok hiç takmıyorum zaten bir çocuğum var bunhda olursa olur diye denedik, bugün ayakta zor durdum kasık ağrısından o yüzden şüpheleniyorum