Sealemdar 4 gündür gribim asla geçmiyor doktor augmentin verdi antibiyotik acil doktoru , içebilirsin dedi 21 haftalık gebeyim kullananız oldu mu 😔
Hilal_blc Sealemdar allahhh bu lanet grip nerden çıktı dünden berri burun baş ağrısı bogaz agrisindan öldm aksam acile gitcm bende ne verirseler kullancm
_medusa_ Sealemdar bende de aynı durum var boğaz ağrısı ile başladı öksürükle devam ediyor bana da klamoks bıd verdi göğüs hastalıkları doktoru kadın doğumcum da onayladı 2 gündür kullanıyorum agumentinde verilebiliyor sanırım ama kadın doğum doktorunuza danışıp öyle alın ilacı yine de çabucak geçiririz umarım 🙏🏻
elifsenol21 Sealemdar hamile kalıp grip geçirmişim bilmiyordum ve o kadar ağır gectiki 5 haftalık hamileyim şuan ama ben bu yaşıma kadar böyle birşey görmedim boğazlarım kütük gibi şişti 40 derece ateşle iki gün geçirdim üşüme titremeyi saymıyorum bile eklem ağrıları baş ağrısı çok berbattı ya birde hamileymisim farketmedin bir sürü antibiyotik ve ağrı kesici içtim dikkat edin valla
Sealemdar Hilal_blc resmen bitirdi kaç gündür beni öyle böyle değil artık dayanamadım ama hala kararsızım içmekte ne yapacağım bilmiyorum 🥹
Mmnj Hilal_blc o dert bende de var ya birden burnum aktı nasıl oldu analmadım başım burnum halsizlik beni mahfetti bir ilaç kullanmadım sadece dr gebelikte yazdı vitamin ilaçlarını kullanıyom vitamin var belki içinde diye ama 0 etki meyve yiyorum nane limon içicem bu şekilde devam etcem çok kötü olursa gitcem hastaneye
Cinarsaitinannesi Sealemdar hamilelikte ve emzirirken agumentin kullanilabilir hatta mastit olunca bile agumentin verirler rahatlikla kullanabilirsin bende cok defa kullandim