Elo__35 Arkadaşlar mide bulantım devam ediyor fakat bulanmadığı zaman yemek yiyorum bitiyor sanki hiç bir şey yememiş gibi hissediyorum sebebini bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
Sinemmm1 Elo__35 iki hamileliğimde de ilk üç ayım böyle geçti sanki açlıktan ölecekmiş gibi oluyorum o yüzden ilk aylar hep çok kilo alıyorum (8kilo ilk üç ayda)😂 sonraları daha dikkatli gitmeye çalışıyorum. Bende üç dört ay sonunda geçti ikisinde de kazınma hissi 😄
hayalim35 Elo__35 10+3 haftalığım aynı şeyler bnde de var çoğu şeyi yiyemiyorum yiyebildiğimi de yiyorum ama hemen arkasından elim ayağım titremeye başlıyor salı günü kontrolüm vardı 2 kilo vermişim ben
Elo__35 Pamuk işte bir saat bile geçmiyor bende sürekli kazınma hissiyatım oluyor yemek bitiyor hiçbirşey yememiş gibi oluyorum
Pelinn22 Elo__35 ehehehe ben de hamile olduğumu böyle anlamıştım yemekten 10 dakika sonra ben çok açım diye yemek yiyerek ve sabah 6 da açlıktan ölüyorum diye kalkıp yemek yiyerek. Hala daha devam ediyor. Doktor gebelik şekeri olabilir demişti ama çıkmadı da bir şey
Elo__35 Sinemmm1 valla hiç geçmeyecek gibi ben birde kusuyprum kilo kaybediyorum kusmadığımda da değişik bir yaratık oluyorum 😂
Mom_01 Bende de var midem her yediğimi hemen öğütüyor gerçekten. Önceden bir öğünle tüm gün geçirebilirdim. Şimdi elim ayağım titriyor
Elo__35 hayalim35 bende öyleydim 15. Haftaya girdim biraz azaldı koku hassasiyetim ama kusmam felan devam ediyor