Cangaaa bence yapılmalı. Çoğu kişi bebeği aldirmicam zaten yaptirmama gerek yok diye düşünüyor ama bu büyük bı yanlış ayrıntılınin sonucuna göre bebek alinmiyor zaten. Olası bir sorun, organ gelişiminde bir sorun vs varsa bunu önceden bilmek önemli, hamilelik süresince tedavi olanağı varsa ona başlanıyor ya da doğum anında acil müdahale gereken bir durum varsa onun için de hazırlıklı olunuyor. Atıyorum bobreklerinde veya kalbinde sorun var diyelim doğum anında ona göre doktorlar hazır bekliyor ya da yapılacak tedaviye uygun bir hastanede doğum gerçekleştiriyorsunuz, doğum yapıp o an beklenmedik bir şeyle karşılaşılirsa doğum yaptığınız hastaneden başka bir hastaneye sevk edilmek vs bunlar zaman kaybettirebilecek şeyler. Yine sizin karariniz ama bence kesin yapılmalı