Buseayazerdgn canım iyide bebek hem erkeğin hem kadının değil mi. O çocuk gökten düşmüyor ya bana saçma geliyor. Ben eşime sordum kanlı olacak bebeği göreceksin dedim o tabii göreceğim o benim parçam benden sana geldi neden tiksineyim diyor. Ne bileyim doğal olan birşeyden neden tiksinir insan. İnternette doğum videolarına bakıyorum mesela mucize gibi geliyor bana tiksinmedim şahsen. Siz yinede eşinize sorun kaldırabilir mi?