Kızlar merhaba ben 2 yıl önce doğum yaptım doktorum bana göğüs ucu kremi aldırmıştı Garmastan Pomat kullandım çok da iyi olmuştu yarısı kaldı saklamıştım 1 ay sonra doğumum var son kullanma tarihi 2 ay geçmiş oluyor ben doğum yapınca bi sorun olur mu acaba bilgisi olan