xbebegimx Kzlar bu kremi kullanan var mi cildiye doktoru icinde kortizon var ddi az bir sey dedi ama ben kullandiktn snra kizarma oldu vucutta yan etki mi yapti anlamadim , kortizon bebek icin zararlymis sanirim🥺
hayalim35 xbebegimx biz metrin die bi losyon kullandık hamilelikte de kullanılıyor bizde işe yaramıştı
GunRAM_ mermaidzak resmi var mı sizde bende uyuzum.esimde bi eczanede karsim yapmış ama kullanın veya kulanmyain demedigi için ben kullanamıyorum eşim kullanıyor sadece
Taze xbebegimx günde üç kere sürüyorum birebir olmasa da rahatı benim gebelik kolestazim olduğu için kullaniyrm
Goksu_argum_1 xbebegimx Allah yardımcınız olsun çok zor bı durum ama napin ne edin bir an önce atlatin doğumdan sırasında hicbirseyiniz kalmasın yoksa çocuğunuza bulaşik Allah korusun ben gebelikten önce yaşadım bitti gebeligimde yoktu nasıl olduyse şuan 2 aylık bebeğim uyuz oldu kimsen bulaşti bilmiyoruz artık kafayı yeme noktasindayiz
xbebegimx Goksu_argum_1 tesekkur ederim size de cok gecmis olsn bnm de korkum o bebegime bulasir diye cok korkuyorm onlara daha zor insan dayanamaz ya :((
Goksu_argum_1 xbebegimx gerçekten de çok zor bı durum eşimle artık psikolojimiz bozuldu ne kullansak yan etki yapiyo vücuduna bı yeri iyilesirken diğer tarafı tahriş oluyo kafayı yiyoruz artık
xbebegimx Goksu_argum_1 cildiye doktoru bir oneride bulundu mu peki:( Allah sifa versin insallah tez zamnda gecer ya😢
Goksu_argum_1 xbebegimx işte karişim verdi vazelinli lakin oda cildi çok kuruttugu için bebeğin vücudu tahriş oldu bizde kullanmayı bıraktım pzt uzman bı doktora goturucez özele bakım o ne dicek
Goksu_argum_1 xbebegimx artık okdr beter bişey olduki herkeste var nerdeyse ve olanlarda kimseye diyemiyo biz uyuzz diye herşeyin iğnesini aşisini cikardilar keşke şu illetinde bı aşisini bulsalardi resmen cildiyelerde randevu bulamıyoruz dünya genelinde artmış uyuz vakaları covidden beter bı hale dondu